Бикова Алла Дмитрівна, вчитель історії Покровського ЗЗСО І-ІІІ ступенів Менської міської ради.Освіта вища. Закінчила Чернігівський ДПІ ім. Т.Г.Шевченка у 1980 році.
Кваліфікація за дипломом: учитель історії.
Стаж педагогічної роботи: 40 років, з яких 20 на посаді завідувачки Менського районного методичного кабітету.
Історію викладаю з 1985 року:- з 1985 по 2000 вчитель історії та заступник директора Дягівської середньої школи;- з 2000 по 2011 вчитель історії Менської районної гімназії (за сумісництвом);- з 2011 по 2020 вчитель історії Покровської ЗОШ І-ІІІ ступенів (за сумісництвом);
- з 01 січня 2021 вчитель історії Покровського ЗЗСО І-ІІІ ступенів.
Навчально-методична
діяльність: Координація роботи районного методичного об’єднання та
творчої групи вчителів історії та правознавства. Організація семінарів, тренінгів, майстер-класів, виїзних засідань РМО. Вивчення стану методичного забезпечення викладання історії та
правознавства в районі. Організація фахових конкурсів, зокрема «Учитель року» в
номінації «Історія». Вивчення та поширення досвідів роботи кращих вчителів
історії та правознавства району. Координація роботи з підвищення кваліфікації та
професійного зростання педагогів, залучення їх до обміну досвідом з колегами
області, району та України. Організація проведення
районних олімпіад з історії та правознавства, брейн-рингів. В роботі вчителя
практикую застосування мультимедійних засобів навчання. Робота з
обдарованими дітьми за індивідуальним планом. Підготовка учнів до участі у предметних
олімпіадах. Участь в шкільному
методичному об’єднанні вчителів
суспільно-гуманітарного циклу. Розробка уроків, презентацій.
Методи роботи: робота в групах, ІКТ технології, проблемне навчання, дослідницька робота, інтерактивне навчання, дискусія, пошукова робота, проектні технології.
Дотримуюсь наступних принципів педагогічної діяльності:
- Комплексний підхід до навчання і виховання;
- Повага до особистості дитини;
- Зв’язку з життям;
- Наочності;
- Систематичності та послідовності;
- Цілеспрямованості педагогічного процесу;
- Науковості.
Прийоми на різних
етапах уроку:
- Актуалізація
опорних знань («Вірю - не вірю», «Знайди помилку», «Інтелектуальна розминка»);
- Мотивація («Проблемне питання», «Мікрофон»);
- Вивчення
нового матеріалу («Мозковий штурм», представлення проектів і презентацій, робота
з текстом, документом, джерелом);
- Закріплення, повторення, контроль («Історичний диктант», «Експрес-тест», самостійна робота).